ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ
Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α’ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΤΣΙΡΑΛΙΔΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ “ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ” ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΣΟΦΤΣΗ ΣΤΟ ΑΡΓΩ WEB TV. ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΟΡΟΥΣ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑΣ ΕΧΕΙ ΑΥΞΗΘΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΠΕΙΛΟΥΜΕΝΟ ΕΙΔΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΙΔΑΝΙΚΩΝ. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΟΜΗΜΕΝΗ. ΑΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 70 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΟΥ 1948 ΑΡΘΡΟ 23 ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ. Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΣΦΑΛΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΛΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ . ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΟΔΗΓΗΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗ ΔΙΟΓΚΩΣΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ, ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΦΤΩΧΕΙΑΣ. ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΠΙΣΗΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΜΠΕΔΩΣΗ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΠΩΣ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΟΣ ΗΜΙΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ. ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΕΞΑΠΛΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ. ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΠΙΣΗΣ ΖΗΤΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. ΣΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΕΡΓΩΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ.
ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΣΥΝΕΠΩΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΨΗΦΟΘΗΡΙΑ.
4.0 ΕΡΓΑΣΙΑ
4.1. Η Ελλήνων Πολιτεία παρέχει εργασία και ασφάλεια σε όλους τους πολίτες μέσα από τη λειτουργία της.
4.2. Η Ελλήνων Πολιτεία ανοίγει τους παραγωγικούς και αναπτυξιακούς ορίζοντες ειδικά με την ένταξη στην παραγωγική διαδικασία καινοτομιών και τεχνολογίας αιχμής έτσι ώστε να εξασφαλίζεται εργασία με την απόδοση έργου προς αυτήν. Με τη δομή και τη δόμηση της η πολιτεία θα παρέχει πάντα εργασία σε όλους τους πολίτες της,
4.3. Οι συνθήκες εργασίας θα είναι με σεβασμό προς το Ανθρώπινο δυναμικό.
4.4. Η αμοιβή θα είναι πάντα με αξιοκρατικό κριτήριο παραγωγικότητας και ποιότητας εργασίας.
4.5. Η περίθαλψη και συνταξιοδότηση των εργαζομένων θα καλύπτεται από ένα ασφαλιστικό ταμείο υψηλοτάτων προδιαγραφών το οποίο θα λειτουργεί πάντα με καθαρή ανταποδοτικότητα. Το ταμείο αυτό θα είναι αυτοδιοίκητο με σκοπό να πραγματοποιεί κερδοφόρες επενδύσεις ώστε να βελτιώνεται η θέση των μετόχων του που είναι οι συνταξιούχοι. Όλα τα υπάρχοντα ταμεία αφού ελεγχθούν θα εξυγιανθούν και θα λειτουργούν προς όφελος των πολιτών. Η λειτουργία της Ελλήνων Πολιτείας μέσω μηχανισμών και νόμων θα είναι η διαχρονική εξασφάλιση της τρίτης ηλικίας. Μεγάλο και σημαντικό κεφάλαιο η τρίτη ηλικία για την Πολιτεία. Άνθρωποι γεμάτοι βιωματική σοφία μπορούν να μεταδώσουν τον σπόρο της γνώσης στην επερχόμενη γενιά με σεβασμό για τον άνθρωπο, την Πολιτεία, το περιβάλλον, τον πλανήτη και την Κοσμοθέαση (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
4.6. Η Ελλήνων Πολιτεία αναγνωρίζει την υποχρέωση να παρέχει τις συνθήκες για την ικανοποιητικότερη διαβίωση σε αντίθεση με το σημερινό καθεστώς το οποίο σκοτώνει τους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας γιατί τους κονσερβοποιεί σε πανάθλια ιδρύματα που έχουν μόνο κερδοσκοπικό χαρακτήρα.
4.7. Σε ολόκληρη την Ελλάδα η Ελλήνων Πολιτεία αναλαμβάνει πλήρως την υποχρέωση της έναντι της τρίτης ηλικίας δημιουργώντας πάρκα που θα περιλαμβάνουν σύγχρονες εγκαταστάσεις διαμονής, εγκαταστάσεις ενασχολήσεων και συναναστροφής – επικοινωνίας, αίθουσα σωματικής αγωγής, ιατρική και νοσοκομειακή περίθαλψη κ.ο.κ.
Είμαστε ως Έλληνες υποχρεωμένοι να καταστήσουμε την τρίτη ηλικία αυτάρκη ώστε να μην εξαρτάται από κανέναν και είμαστε υποχρεωμένοι όλοι να την σεβόμαστε.
0 Σχόλια